Fy fan!

Jag  kan inte med ord beskriva hur ledsen jag är.
Så arg, frustrerad och fullkomligt less!!!
Sedan vi flyttade ut hit, så har vi fått så många saker förstörda.
Droppen kom i natt.
Jag har ingen aning om vilken hund det är som gjort det.
Det enda jag VET är att det inte är den lilla.
Inte heller kan de rå för det.
Men det kvittar, för just nu vill jag inte ha någon av dem!!!!

Under kaminen, som skydd mot golvet, har vi en glasskiva.
Någon av hundarna har, utan att väcka oss, kräkts gul galla som runnit under hela den skivan.
Kaminen är inte ens använd, och den måste redan bändas loss.

Allting går att lösa, jag vet.
Och vissa kanske tycker att det är bara materiella saker.
Men jag har inte den blekaste aning om hur jag ska fixa det här.
Och vi har inte ens fått in alla grejorna i huset innan hundarna förstör det!!!!!

Utemöblerna är söndertuggade. Altan runt stugan är söndertuggad.

Vill bara sätta mig ner och gråta, blunda och hoppas på att något magiskt händer så det är borta när jag tittar upp igen. Att allt är som det ska.

OM någon mot förmodan har en aning om hur man ska få rent under där, innan golvet är förstört.
So be my guest... tell me.
Man får inte ens under ett A4 under skivan......
Vår kamin är dessutom monterad med ett hål i golvet och grunden för ventilation.. så det är inte bara att dra ut skivan.



Mitt råd för i dag....
SKAFFA ALDRIG HUND!!!!
ALDRIG!!
Och om ni mot förmodan skulle vilja göra det ändå,
Varsågod!
Ta mina!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0