Börja jogga!!

Vid den kommentaren skulle jag vilja citera Joan Rivers:
- "Den dagen jag ser en leende joggare, så skall jag överväga saken..."
... tills dess promenerar jag.
Men även det är något som jag prioriterat bort!
WTF!
Det har varit lite mycket nu, men varför har jag missat det?
Plötsligt uppvaknande som måste åtgärdas pronto!

Förutom de vardagliga sysslorna, som att städa efter grusiga hundar, diska och övriga saker jag hinner med... så har jag packat upp hela EN KASSE med saker.
Vete fan vart jag skall lägga skiten.

Nu har iaf båda kidsen fått sina möbler. Nästan allt. Oliwer ska ha en säng, och Emilia med.
Än så länge sover Emilia på en uppblåsbar madrass och Oliwer sover i den fåtöljen som var tänkt att han skulle ha som gäst säng... men den får helt enkelt inte plats sen...

Nu ska vi försöka lista ut hur vi skall komma upp till taket för att skruva loss en platta på skorstenen... då vi har tak i nock så måste den vara lös vid Brasbesiktningen.... En besiktning man måste ha för att få elda i braskaminen. Annars, om ngt händer... gäller inte en enda försäkring.
Hur som helst... vi har 3.80 i tak..... vilket inte är en hit för en höjdrädd att befinna sig på....

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0