Snart slut

Snart är det slut på dagen... och jag tänker INTE uppdatera ngt om den där altanjäveln idag (Dvs inga bilder).
Hur jävla svårt skall det vara?
Jag kollar upp allt - check!
Vi mäter upp avstånd m.m - check!
Gräver hål för plintarna - check!
Men vart FAN är den där jävla supermannen som skall bygga altan åt oss? HUH!
Efter två dagar i gassande solsken (skitsmart) så har min kontorsråtta bränt ut sig helt och åker på migränattack!!!
WTF!!
Bastning bastning och bums i säng. Med Cinas vakande öga fick maken inte kliva upp förrän huvudvärken var gone... och när den var det... så var även dagen gone.

Nu försvinner dessutom två dagar till på annat, och inget kommer ske förrän på söndag... och jag kan garantera att altan INTE kommer vara klar denna vecka!
ASG!
Innerst inne visste vi ju det.... men SHIT vad vi lär oss saker!

I morgon försvinner ju som sagt dagen.... Det blir en tur till Väsby då maken skall dit och fixa saker... och jag skall äntligen få hem Ozzie :-)



Dessvärre så är bakluckan på bilen fortfarande fast i "baklås" och buren ligger fortfarande kvar i bilen.. som i sig är obrukbar för vår familj nu då buren är så står så baksätena är fällda ;-)
Yep så var det med det.... haha... varför tog jag bara inte den stora Volvon när jag skulle hämta buren??
Var det för mycket begärt att jag skulle tänka?
Aja... vi har en sista grej som vi skall testa i morgon innan vi åker... så vi får väl hålla tummarna för det.

På lördag är vi upptagna på annat håll från altan oxå.
Underbara supersöta Pia skall äntligen skrida ner för altargången mot Tomas och bli en fru!!!



Nu skall jag hoppa in i duschen och tvätta bort dagens dos av myggspray innan Pippa vaknar och vill ha käk.....

Vid fingret
Carina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0