PLANERING!

Nu är det bara en dag kvar till min kära flicka fyller år!
Och redan i morgon är det morfar som fyller :-)

Tänk vad tiden går fort.
Hon blir 11 år på lördag.
11 år!!!
Känns som om det var i går hon var en liten bebis och jag klev in i mammarollen för första gången.
Meeeemories.....
Det var dagen efter pappas 50års dag...
Vi hade varit och firat farsan baloo dagen innan, och glömt kamera och dyl där.
Fet som en gris var jag även då, verkar som om godsaker är ngt som jag gillar när jag är gravid med flickor ;-)


Well... i morgon är det förberedelser som gäller, så jag gissar att jag inte hinner skriva ngt i bloggen då.
Ciao... til we meet again...

Kommentarer
Postat av: Mia

GRattis i förskott till världens sötaste milis.

Ha en underbar födelsdag, massa kramar

2010-07-09 @ 07:16:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0