Jag vill ha

.

"Nu när vädret är varmt och skönt är städa hemma kanske en av de saker man helst vill slippa.
Det finns ju numera städhjälp att köpa med rut-avdrag till och med.
Men även med avdrag kostar det pengar.
Och alla är inte bekväma med att anlita städhjälp.
Men en städrobot kan vara en helt annan sak.
"

Nu är det inte så att jag vill att denna skall göra allt jobb... men om denna underhållsdammsuger åt mig, så kan jag köra en gång om dagen bara :-)
Vore ju super med dogsen och allt. Så en sån vill jag ha.
Tänk vad underbart att kunna lägga tiden på att putsa damm och dyl istället för att gå med dammsugaren om och om igen.
Bara köra en enda gång om dagen och det där denna inte når!

VILL HA!!






.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0