Hund J-lar

Ibland bryr jag mig faktiskt inte om vad de egentligen heter utan kallar dem helt rätt och slätt för hundjävlar.
Drar alla över en och samma kant.
Inget har hänt på mycket länge nu, men igår och idag har det hänt.
Gårdagen var riktigt läskig dessutom då Max och Déville rök ihop rejält. Vem som började vet jag inte, men jag tror att det var Déville ...
Men ingen av dem lyssnade när jag försökte sära på dem och jag slet i Dévilles bakben med de satt iaf ihop och fortsatte slåss. Det läskiga är att de sitter fast med käkarna i halsen på varandra.
Mattias rusade fram så vi lyckades sära på dem... men det var knappt.
Inga skador iaf... förutom Déville som hade 4 jack i läppen, men de läker...

I dag när jag var ute och körde, så ser jag hur alla 3 hundarna nästan är ända uppe vid vägen när jag kommer fram till "vår väg".
Så långt får de inte gå upp, men eftersom Tyson var med så förvånar det mig inte om det var han som "lockade" med de andra....

Jag är verkligen orolig för "nästa" slagsmål..... Tänk om jag är ensam med hundarna och maken på jobbet?

Nu vecka 30 när vi är bortresta, så är de separerade iaf... tror de kan behöva ett break.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0