Hemma snabbt

Hemma för att packa om och i morgon bitti åker vi till Åland.
Pipi verkar lagt till med en ny irriterande sak, och det är att skrika i bilen.
HELA DEN VAKNA TIDEN!!
Sen somnade hon som tur är och blev tyst.
Jag, som inte fick ngn sömn natten som var, somnade på sängen är jag ammade Pipi... så nu har jag en del att göra mitt i natten istället.

FUCK!

Meeeen... det vi glömmer, glömmer vi.
Kläderna är klara.
Sitter och häller i mig kaffe i förhoppning om att jag ska få gå och skita oxå. AVSKYR offentliga toaletter, så jag vill inte tillbringa mer tid där än jag måste.
Direkt när vi kom hem kollade jag vad det var för stuga vi bokat på Åland. Med eller utan toalett.
Det var utan!
Så nu jävlar måste jag skita!!!

... och sen sova lite :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0