Vilken morgon!

Eller vilken natt kanske jag ska säga.
Hela familjen var helt sänkta. Emilia satt och grät, halvsovandes vid bordet och det gjorde så ont att skicka henne till skolan.
Men vad ska jag göra? De vill ju inte lägga sig på kvällarna så det måste slå över någongång så de kommer tillbaka i fas...

När barnen är trötta så pratar Oliwer stup i kvarten, och Emilia sitter tyst och gråter. Stackars små.

Jag hade svårt att sova i natt.
Ont.
Men det var inte det jobbigaste. Det var drömmen.
Drömde att Oliwer fick det svårt i sin nya klass. Att han blev retad för sin storlek.
Jag vill hoppas att de är mer förstående ute på vishan, men det kan ju likaväl vara tvärtom.
Han börjar bli mer och mer medveten om det själv, vet inte om de säger ngt i skolan... han är inte direkt den som pratar.
Hans val om vad han ska äta och inte äta, även om det inte alltid blir rätt, gör att det märks att han iaf tänker på det. Sen syns det även på många andra sätt.

Kan man som förälder skydda sina kids mot allt ont?
Vet inte... men jag vet iaf att jag sen inte kommer missa ngt pga stress.
Familjen går först!!

Om en timme är det besök hos barnmorskan så det är ingen ide att lägga sig nu. Det får jag göra när jag kommer hem, och se om det blir ngn lunch med bror idag, eller om jag bara möter upp honom på em för kaffe (om han har tid). Annars får jag ta det en annan dag... e så trött.

När jag var hos läkaren igår så kollade han upp min medicinering. Jag måste sluta med den snarast, då det inte är så bra att äta den sista trimestern.
Varför stod det dock inte... men nu ska jag iaf trappa ner på den för att så småningom sluta.
Det innebär alltså, att jag inte kommerr äta den i slutet av grav.
... men vi kommer bo kvar här.
Hur det ska gå har jag ingen aning om. Men jag hoppas verkligen att jag inte får ngt utbrott utan lyckas bita ihop även utan medicineringen.... scary!
Man kan ju annars bli deprimerad för mindre....

Tidigare inlägg ser nu att jag försökt mig på mobilbloggning. Detta för att kunna uppdatera när vi åker in på BB och även om jag blir kvar där ett tag.... Vad skulle jag (och ni) göra utan min blogg?
Nu kan det ju liksom hända när som helst.... :-)
Och så fort hon kommit ut (om jag inte kan övertala maken innan) så flyttar vi härifrån ;-)

Shit... kan inte kl bara bli 09.00 så jag kan åka... för att sedan komma hem och sova lite... zzzzzzzzzzzzzz

Kommentarer
Postat av: Mia

Sluta snarka nu!! Då måste ju uppdatera mvc besöket=) puss och kram

2010-01-13 @ 13:25:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0