Vilken dag!

Jag önskar verkligen jag kunde säga att dagen varit fullspeckad pga aktiviteter, men så är icke fallet.
Jag är bara så extremt trött, och ont i magen.

Emilia kom hem en snabb sväng, och gick sedan tillbaka för att åka skridskor.
Oliwer ville att jag skulle sparka boll med honom när han kom hem, men jag var tvungen att avböja det.
Hade hoppats kunna aktivera dem när de kom hem, men så blev inte fallet idag.

Frustrerad över att jag funderade för mycket på hårmodell grejen. Hade verkligen velat ha en ny frisyr, och det hade ju varit super att få lämna över till någon som faktiskt hade en tävling att vinna och ta fram den frisyr som passar ansiktet bäst. För ansiktet känns inte riktigt som mitt längre.. haha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0