Trött som fan!

Well... jag kom upp.
Nu till nästa problem.... jag är fortfarande fruktansvärt trött.
Svettig och helt slut!(duhhhh).
Stressade för första gången på evigheter, i morse, och magen knöt ihop sig till en sten.
Längsta sammandragningen jag haft.
Men det gick bra.
Sista energin gick dock åt till det..... samt att äta frukost ;-)

I går satt jag och stickade ett tag.... har kommit en bit på filten, och fick faktiskt godkänt av skrik I som är en van stickare.... bra för att vara första objektet :-)



Försökte få maken att spela, men som det vanligaste alternativet så snarkar han istället högt.
- " Vi får ju vara tillsammans iaf" säger han till sitt försvar.
Föredrar nog dock att han spelar... då känns det iaf som om vi kommunicerar.

Så sant!
Vet ni... det har faktiskt hänt två gånger att HAN SOVER och vaknar inte när jag.... umgås med honom (läs; bokstavligen sätter på).
Ljudet är dock inte snarkningar då... utan andra skumma, okontrollerbara ljud... haha!

Han har iaf som tur är, en del spel i mobilen, så han kan spela om förlossningen blir trist.
Jag har mitt älskade bejewled.
Eller... älskade och älskade... hade bra poäng förut, men nu lyckas jag inte komma om C.... fruktansvärt irriterande ;-)
Lagom tills jag kommit upp till bra poäng, så var tävlingen över!
Fuck!!!

Vårfågeln sjunger igen :-) Den vet nog inte om att den ryska kylan skall komma tillbaka i helgen.... stackarn.
Nej, nu får det vara bra.. kommer inte ihåg om det är idag eller i morgon som jag ska möta bror på lunch..... senaste gångerna har vi ju ändrat om och jag är så trött så hjärncellerna inte ens kopplar in sig....
Måste sova lite till..... zzzzzzzz

Ps... om jag får säga själv... med tanke på hur det känns i magen... så är det nog inte många veckor kvar tills vi flyttar.... måste få till stånd ett besök för kidsen i nya skolan, men klarar inte av att köra den biten själv... hrm... lösning??? Kommer nog på den sen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0