Skulle kunna...

Det här skulle kunna bli ytterligare inlägg i bloggen för idag, och då har jag uppdaterat den nästan onödigt mycket. Men om man värderar innehållet i denna text, så är det inte så mycket vettigt.
Philippa ligger för tillfället och gnuggar röven i mina revben.
Ytterst obehagligt.

Kl är 14.00 och jag kan stolt medd att jag fortfarande är vaken och EJ har sovit en enda minut idag :-)
Jag kommer dock säkerligen somna som en stock i kväll sedan.

NU ska jag göra annat.
Annat = Skälla på Ollans lärare (igen)

För övrigt så känns det väldigt bra att vara en "bättre människa" och kunna glädjas åt andras lycka, mer än man kan säga om andra :-)
För ingenstans i logiken, finns det att man skall vara tvungen att förklara och försvara sig mot lögner.... Väljer man att tro dem, så har man gjort sitt val... då skall man heller inte skylla händelseförloppet på någon annan. Dock blev det ju så....
Jag hoppas hoppas hoppas verkligen att allt går bra och framtiden känns lika possitiv som tidigare.
Stort Grattis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0