Puh!

Vet inte riktigt vad jag ska säga om dagen, men jag tror den har varit ok.
Sov i evigheter, kände ingen direkt lust att gå upp. När jag vaknade vill ejag iaf inte komma upp så jag låg kvar.
När myrorna i kroppen inte kunde sluta krypa, så var det dags att komma ut ur vrån iaf.

Funderingarna går mer och mer på förlossningen, och jag spelar upp olika scenarion i huvudet.
Melonen ska ut... frågan är om jag kommer in i tid till förlossningen eller om jag ska koncentrera mig på själva födseln.
Kommer vi hinna skaffa en kamera, eller blir det bara stillbilder?
Kommer jag över huvudtaget hinna få några bilder.
... eller... skräckscenario.... tillbringa flera timmar på förlossningen... Yikes!

En timma ger jag henne! Mer har jag inte tid med!

Sitter just nu och kollar på Let´s dance, sååååååå jävla tråkigt!!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Det är ett tag sen du födde så du är så gott som först föderska igen. Linus tog 23 timmar innan han äntligen kom ut. Han tog längst tid på sig. Fick veta att tredje barnet bruka vara jobbigaste. så du hinner nog. Kram

2010-01-16 @ 07:38:18
Postat av: Cecilia

Håller med somnade framför lets dance men var gör man inte för sina barn.

2010-01-16 @ 07:39:03
Postat av: Cin

HOLY FUCK!!

DEN informationen var inte direkt lugnande.... Yikes!!

2010-01-16 @ 10:04:01
URL: http://lovelybitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0