Organisera...

Jag försöker verkligen organisera allt, så jag vet exakt vart jag har alla mina papper och dyl.
Även om vi skulle kunna flytta ut tidigare, så är ytan inte så stor där ute heller.
Fågelsången får mig att hoppas, men skriverier om vinterkylan i helgen får mig att backa igen.

Nu har jag iaf talat med Vittinge skola igen. De väntar oss, så jag informerade om komplikationerna som tillstött. Men det var soft... En vecka innan bara så kirrar de allt... och en vecka kan man väl stå ut om det skulle vara så tycker jag :-)
Om våren hann komma och snön smälta bort lite skulle ju även det vara trevligt. Inget vatten har vi därute då rören fryst, och den varmvattenberedaren som finns, rymmer bara 30 liter....
Undrar om man kan köpa en sådan... hrm..... och undrar vad de kostar.
Gäller ju bara ett par veckor, innan huset är klart.

Nu har jag iaf bokat släp. Vi hämtar det i morgon kväll.
Lika bra att köpa ett, då vi ändå ska ha det... och pengarna på att hyra släp tickar iväg med en faslig fart.
Badkaret skall ut i helgen, och man kan bara låna släp i 4 timmar....

Maskinen är snart klar oxå... kommer i slutet av januari så maken och kidsen kommer iaf ha sin lilla leksak!



Cectek....  med plog och gräsklippare.... :-)
Att använda en snöslunga på en sträcka på ca 500 m kan ju vara lite tufft.

29e kommer första leveransen på huset :-) Då kommer stommarna upp och man får en annan blick över hur det kommer se ut egentligen :-)
Gillar att det går framåt :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0