Nej...

Jag lyckades alltså inte hålla mig vaken hela förmiddagen.
Efter lite nystande, tvättande och data meckande så gick ögonen igen på nytt....
FAN!!
Somnade, vaknade, somnade, vaknade.
Nu tvingade jag upp mig själv och sitter här likt en trött zombie och undrar hur jag ska hålla mig vaken tills kidsen kommer hem.

Är grymt sugen på en promis, men tar nog kidsen med isf till sättra där dogsen kan springa fritt....
Déville har inte riktigt tålamod att gå sakta i min takt när vi inte håller på aktivt med träning av "fot".
Utan godis, eller leksak, är det kört.

Stressen i morse på morgonen, slog ut hela mig... måste upp tidigare i morgon (Ollan ska till läkaren) så jag iaf kan ta det lugnt.
Minns med glädje de mornar jag gick upp tidigt, vintertid... tände ljus och läste tidningen.... mmmmm.... mysigt!!
Men men... snart är sömn ett minne blott, och jag skulle gärna vilja hamna ur denna onda cirkel innan dess. Så fort hon är ute, slipper jag ju sammandragningarna och kan röra mig mer obehindrat.

Sorry bror att jag inte var anträffbar. Somnade som sagt.... och inne i cribben är det bevisligen inte den bästa mottagningen.

Här följer nu lite bilder på bygget... Kommer fler efter helgen!



.. och så lite bilder på kidsen.... :-)



(Om ni undrar: jag har lekt lite med fotoprogrammet ;-)....)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0