Kottejakt!

Jakten på Igelkottar fortsätter.
Då jag inte finner direkt ngt klart svar, så blir jag självklart som besatt i över att veta hur jag ska gå tillväga.
Små bon, vinteranpassade, kommer att byggas på tomten så de känner att de kan stanna kvar.... och mat kommer läggas ut i hopp om att de skall finna sig till rätta.

Kottar i sig, verkar vara ngt som är påväg att försvinna.
Detta pga alla kemikalier vi använder, samt råttgifter som läggs ut.



Under morgonen som varit har jag desperat försökt få filmat Philippa, men så fort jag knäpper på knappen, så slutar alla rörelser.
För att sedan när jag startar om, fortsätta igen tills knappen sätts igång.
Väntar med iver på videokameran så kan jag klippa och klistra sen istället... Iphone i all ära, men film är begränsat där.

Sänder över tankar till bekant som kommer hem från sjukhus idag.... Jag hoppas allt gått bra, och att det inom kort sker igen... fast utan komplikationer.

Nu är det 61 dagar kvar till BF.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0