Komplicerat?

Fick ett gulligt litet medd på FB... även om jag först trodde det var ett skämt.
Blir lite paff när folk säger ngt bra till mig... jag menar lite förvånad över att jag verkar ha en bra sida som dyker upp någon gång i bland sådär ;-)
Jag tillhör ju inte direkt dem som envist måste tala om för folk hur bra jag är hela tiden, eller hur snäll alla tycker att jag är..... Jag gör det itne för jag anser inte att man bör ljuga. ;-)
Jag vänder nog väldigt ofta kappan efter vinden.
Varför inte....?
Annars får jag den ju i ansiktet   asg!

Har man en familj (familj, vänner, främlingar.. what ever makes u happy), ett sexliv (måste inte nödvändigtvis vara med en partner, finns superbra saker på marknaden nuförtiden, även om en partner kan vara mer... varierande) och mat för dagen ... och gärna oxå då tak över huvudet... så ÄR det inte så komplicerat faktiskt.
Däremot, talar av egen erfarenhet, så gör vi det gärna mer komplicerat för oss själva än det måste vara.
Alltså, mao, det blir inte värre än man gör det.

Sen finns det många saker som händer under livets gång... saker som känns väldigt jobbiga för stunden. Men tänk efter ... hur många gånger är det inte så att man efter ett par år kan se tillbaka på det som hänt med lärdom eller kanske t o m med ett leende på läpparna.
Det är sällan det jobbiga stannar kvar livet igenom, som något negativt. Även om det är jobbigt för stunden.

Äh... nu blev det lite sentimentalt. Får inte överanstränga hjärncellerna.
Jag fungerar ungefär som en grott människa.
Mat, kärlek, boende, sex.... as simpel as that.
Påminner mig själv om att det kan vara läge för en dusch ikväll.... sen är ju helgen slut ;-)

Happy fucking sunday!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0