Jag är...

"Jag är en snäll och omtänksam människa.
Bryr mig mycket om mina medmänniskor och sätter alltid andra före mig själv.
Aldrig någonsin glider onda tankar genom min skalle samtidigt som jag ler och säger motsattsen.
Jag har aldrig baktalat och ljugit för min egna vinnings skull... "

VILKEN JÄVLA BULLSHIT!
JAG är en subba!
En riktig bitch.... Och ingen falskhet i världen skulle kunna få mig att påstå annat.
Gilla mig, eller gilla mig inte... Jag tänker inte leva bakom en mask och ta skit för någon annans skull....

Hur kan man som människa gå ut gång på gång och tala om för andra vilken bra människa man är???
Inte ett test i hela världen kan bekräfta de innersta tankarna man har.

Och EN sak ska folk fan tänka på:
Det ni hör hända andra, händer även er... ni vet bara inte om det ... och när det väl uppdagas, så blir ni lika behandlade även där.
Hör ni hur en person snackar skit och berättar "hemliga" saker om andra, så sker det garanterat samma mot Er!!!!!!
Det kallas kontrollbehov... man vill vara den som vet mest och vet bäst om alla!!

Jag är inte naturligt snäll... och skulle aldrig heller påstå ngt annat... det är skillnaden.
När man tittar på mig, ser man en lite djävul.... inte en förklädd djävul i änglakläder....



Ha ha ha ha ha ha ha!!!!


Kommentarer
Postat av: Cecilia

hmm vet ej om det stämmer men du har ju en massa hormoner i kroppen så det finns nog en liten djävul där.

2010-01-26 @ 18:33:30
Postat av: Anonym

Jodå... djävulen finns där och den är inte dold... den ploppar upp ibland, och jag tycker det är bättre att erkänna att den finns där, än att försöka påstå annat ;-)

2010-01-26 @ 21:38:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0