IKEA.....Done!

Äntligen kom vi iväg till IKEA!
Hela familjen dessutom.
En paus för lunch, välbehövlig som fan för när vi kom till Restaurangen så var värkarna redan i full gång och höfterna helt slut.
Meeeen, skam den som ger sig. Tid tog det, och jag har så ont så jag håller på att krevera, men nu har vi iaf sett de prylarna live som vi ville se.

Badrumsmöblerna var faktiskt inte fyskam, helt ok faktiskt. Och bra mycket bättre priser än vi tidigare sett.

Med en en kundvagn som rullator, och tålmodiga familjemedlemmar samt en del pauser så tog vi oss igenom. när det väl är dags sen, så kommer vi ha koll på summan oxå.
Eller ja... ha koll på summan från IKEA kan man väl kanske inte ... eftersom vi idag inte skulle köpa någonting, men kom därifrån 2600kr fattigare.
Så 2600 för ingenting måste jag säga är ganska... bra jobbat ;-) Nej, skojja bara. 4 kassar med småplock såsom bestick på rea, kastruller och lampor... och lite till :-)

Kommentarer
Postat av: Emsan

Vad duktiga Ni var=) var det mycket folk? vi försökte oss dit i lördags em, bara o vända he he kram

2010-01-04 @ 20:35:59
Postat av: Cin

Åhhh yes! Verkade som om alla människor tänkte samma sak som vi: "Vi åker på måndag då alla andra börjat jobba".

But Nooooo!

Det var tufft som fan, men nu vet vi iaf att vi kan ta det mesta från IKEA :-)

kram

2010-01-04 @ 21:07:45
URL: http://lovelybitch.blogg.se/
Postat av: Emsan

usch, hemskt med så mycket folk!



Vad bra att Ni kan ta mycket därifrån, lär ju bli mycket billigare?=)



Ska ni ta köket därifrån eller vad blir det?=)



kramar

2010-01-04 @ 22:18:14
URL: http://www.msemsan.blogspot.com
Postat av: Malin

IKEA i all sin ära, men inte riktigt för mig. Inte ännu, men när det är dags att flytta in lägenheten blir det några vändor skulle jag tro ;) Haha.

Jag har en fråga, hur i helskotta göra man om headern? Min stämmer inte så bra längre... haha.

Take care xoxo ;)

2010-01-04 @ 22:37:09
URL: http://mcb.blogg.se/
Postat av: Nillo

Så länge du höll dig borta från julpynt så e det super ;-)

2010-01-05 @ 15:08:43
Postat av: Cin

oh ja... blev bara en förp julpynt.... svart :-)

resten var saker vi ska ha i huset :-)

2010-01-05 @ 15:21:35
URL: http://lovelybitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0