hrmm....

Tänkte jag skulle försöka mig på ngt nytt.... men jag står lite handfallen.
Trots att jag läser beskrivningarna, så måste jag säga att de säger mig ABSOLUT ingenting.
Blir inte klokare för det.
Och produkterna ligger fortfarande kvar i påsen... orörda.
"Lägg med dubbla stickor nr 3 upp 28(32)36(40) m. Fördela m på 4 stickor = 7(8)9(10) m per sticka. Sticka resår 1 rm, 1am i 6(7)8(9) cm. Sticka 2 v rm."

Undrar om det kanske finns ngt typ: Stickning för dummies på nätet eller så....

Hur annars ska jag få
att bli till
genom att enbart använda mig av ....

Kommentarer
Postat av: Morbrors tantbörjan

Jag kan, jag kan!! Kom bara hit till Tärjär så ska jag visa dej allt jag kan om aviga och räta. hälsn. Anna-Manna

2010-01-03 @ 21:04:35
Postat av: Cin

Ahaaaa!!!

Då bokar jag in en intensivkurs nästa gång vi dyker upp i Tärjääär :-)

Ps... fick till det lite... fast inga tossisar.. en filt blir det nog... skulle bli en halsduk, men blir för bred asg Ds

2010-01-04 @ 00:41:24
URL: http://lovelybitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0