Funderar.

Jag har funderat på en sak.
En sak som jag inte kommer föra vidare, utan ngt som bara slog mig när jag såg på tv här om dagen.

Stora människor.
Jätte jätte stora människor, som går ner i vikt tack vara operation av magsäck och dyl...
De får en väldans massa hud över.
Det finns ett program, om en klinik i USA som utför dessa operationer samt även rättar till huden efteråt. Sist jag såg det programmet så var det en tjej som gått ner jätte jätte mycket i vikt, och även gjort denna operation på mage och dyl.
Hon var superfin.
Inte för smal, utan alldeles lagom.
Operationen räddade hennes liv, så det är bra att den gjordes.
Däremot tyckte jag, då hon visade sig i bikini, att det såg ganska så konstigt ut i skrevet... under bikinibyxan.
Kracken var liksom jättestor.
Så då slog det mig.... att där, liksom alla andra ställen, måste ju huden tänja ut sig.... och efter en grym viktnedgång även då bestå av en massa överflödig hud... som hänger ner.
Man kan ju se gäddhängen på de som inte tagit bort hud... där hänger det massor.
Opererar de, eller opererar de inte, blygläpparna???

Jag får nog aldrig svar på det. Känns inte som en viktig fråga.... jag bara undrade lite... ett par dagar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0