Fredagsuppdatering :-)

I dag kom uppdateringen fruktansvärt sent.. fö rja ghar faktiskt inte orkat skriva tidigare.
Jag har setat med bilderna från idag (husresningen) och försökt få dem mindre i både Aperture och iPhoto, men jag har verkligen ingen aning om hur jag ska gå till väga... och inte heller ro nog att sitta och kolla igenom allt i detalj...

I morse vid 8 tiden kom Thompa med stora bilen för att lasta badkaret, och sedan bar det iväg till Järlåsa :-) Kidsen var i skolan.
Idag kl 07:00 kom första leveransen med huset. Några timmar senare kom andra leveransen.
När vi kom ut, runt ca 10:30 så hade de redan rest väggarna och höll på för fullt med takstommen.
Helt jävla underbart!!

I morgon är det Handbollsmatch, Oliwer ska titta men inte spela. Tanken var först att vi skulle tillbringa helgen ute i stugan, men prioriteringen ligger nu på att fixa tapeter, kakel och klinkers....... och så ska jag skissa lite på tomten... börja iaf...

Jag börjar bli fruktansvärt frustrerad över min grymt begränsande rörelseförmåga. När jag lagom blev befriad från sängliggandet, så gjorde det mig inte så mycket att jag tog mig fram väldigt sakta och orkade mindre.. Men nu är det bara irriterande.
Jag har så mycket som jag vill göra, men kroppen klarar inte av det.
Philippa ligger så högt att lungorna ej har utrymme som de önskar.... vilket gör att jag blir anfådd direkt... men men.. .snart är det över, och det är fortfarande helt underbart att känna rörelserna.

Misstänker starkt att vår bil krympt. Att ytan är tajt på förarplatsen har jag vetat om... men passagerar sidan.... inte ens att fälla sätet funkar längre.
Fuck!!
På måndag ska vi ju besöka kidsens nya skola, och då maken jobbar så är den långa vägen dit min lott att köra..... Hade hoppats att jag skulle kunna ta en sväng förbi syster och fika oxå... så jag hoppas att jag klarar av det ;-)

Bla... det här blir bara en massa svammel... orkar inte skriva mer.. vill bara sova!
Godnatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0