Fredag!!

Äntligen fredag, även om mitt tillstånd förbryllar mig en aning.
Tröttheten ger inte med sig och det känns som om jag endast försöker få tiden att gå.

Hur som helst... lyckades iaf med middagen, på ett nyttigt snabbt sätt. Kidsen är helt ok med det nu och vi talar om det om och om igen... allt för att de ska lära sig rätt från början.
Nyttigaste alternativet är det som ska väljas.

Släpet är nu hämtat och uppställt på uppfarten. Skönt att äga ett eget... går så jävla mycket pengar åt till hyra av släp annars.

Nä... kommer inte på ngt skoj att skriva alls... inte ens sugen på sex.. godis sugen visserligen... alltid... men det får jag ju inte äta mer... :-(

Sova en liten stund kanske....
Jag vill verkligen, verkligen ha mitt egna boende nu...
Dekorera det egna...
Fixa iordning kidsens rum... packa upp våra saker....
Men... först måste Philippa ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0