Böcker!

Senaste timmarna har jag tillbringat med att sortera ur lite kläder som vi kan ta ut till stugan för förvaring.
Allt får vi inte med oss på en gång, men lite grann iaf... står och tar så enormt mycket plats här.
Barnvagnen skulle jag oxå vilja ställa ut där, men det råder delade meningar på den fronten via min make och mig.

När vi var och köpte släpet idag, så fann jag även två böcker som gett mig mycket givande läsning och enorm iver så det kliar i fingrarna att ta itu med trädgårdsplaneringen.



Jag undrar vart mitt skissblock hamnat... skulle vilja skissa lite ;-)
När jag planerar inför nya livet, så känns det inte så långt kvar tills flytt :-) Jag får helt enkelt fortsätta räkna vårtecken som dyker upp.

Jag skulle dessutom vilja ha en stor fet Ek eller Alm på tomten.... men då dessa tar flera år att växa upp, och även om jag planterade en Ek nu.... så skulle något trädäck inte kunna byggas runt det förrän mina barnbarn alt barn barns barn hänger där ute... hahaha!

Nu är det nannatajm... hoppas jag... om böckerna inte livat upp mig alldeles för mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0