Äntligen fredag!

Första veckan efter ledighet (för de andra) har äntligen kommit till sitt slut.
Av någon anledning så fungerar inte min tillvaro när familjen inte är hemma.
Jag vill inte gå upp.... jag vill inte lämna mitt lilla krypin, utan bara sova så tiden går snabbare och jag inte behöver vara vaken själv.
Längtar så enormt efter ngt eget.
Försöker komma på saker att göra, att få lite rutiner, men det enda som verkligen funkar... är när först när barnen kommer hem.
Av egen egoism, så ser jag därför till att de kommer hem direkt efter skolan.

I morgon åker vi ut till stugan, för att beskåda bygget. Sedan återstår det att se om vi stannar till söndag, eller om vi åker hem lördag kväll.

Mina bröst har ju läckt ett tag... men det har bara varit sådan där konstig vätska som är genomskinlig. Men nu börjar det även komma mjölk. Kommer det så här tidigt för att jag inte är nybörjare, eller för att Philippa kommer komma tidigare?
"Bröstmjölk börjar produceras i körtelvävnaden under graviditetens sista dagar och de första dagarna efter förlossningen."

(sorry för den sena uppdateringen, men det har inte gått att publicera ngt)

Wow... börjar bli lite smått galen på det här... Philippas rörelser gör att jag bara längtar mer och mer efter henne.... men jag vill ju ändå inte att hon kommer alldeles för tidigt.
Enl "skriverier" så är hon färdigväxt först 6e mars... så innan dess ser jag gärna att hon inte kommer ut... :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0