69an

Nej... något sådant var det länge sedan.
Är inte så graciös och tänkte att min make säkerligen inte hade tänkt att dö, kvävd av stora feta lår.

Nej, den här gången syftar jag faktiskt till att det numera endast är
69 dagar kvar till BF

69 dagar kvar tills hon skall klämmas ut, och tänja ut min igengrodda ... grej.
Det är ju ändå ganska coolt att se hur den kvinnliga kroppen anpassar sig till en förlossning. Jag menar... tänk hur det hade sett ut om killarna skulle klämma ut bebisarna ur sina snoppar.
DÄR kan vi snacka om att spricka upp!!!!
Fast jag gissar på att deras kropp är anpassade till det lilla de sprutar ut, och inte det stora som 9 mån senare skall pressas ut.

Inte så konstigt att man har ont, eller behöver ha en massa månader på sig i anpassning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0