0:00

Precis på tolvslaget loggar jag in för att skriva dagens sista inlägg.
Vad är oddsen på det?

Om nu Emilia är magsjuk eller inte, återstår att se under natten. Alla fiser vi illa, men ingen annan har mått illa eller kräkts.
Svägerskan kom förbi med vitpepparkorn som jag tryckt i alla, även de skeptiska.
Som tur är köpte vi ett doftljus här om dagen.. till vårt lilla krypin...
tro mig, det brinner för fullt just nu.

Maken höll skenet uppe med "Dragon age" under dagen, men har nu somnat hårt i soffan. Snarkningarna ekar... men då passar jag på att fisa ut den luft som delar plats med Philippa ;-)
Tänkte... att han kanske snarkar ett tag till, så slipper han lida av dem.
.... Annars får jag väl be om ursäkt... igen.

I morgon är det svägerskans födelsedag, och jag hoppas verkligen att vi kan göra lite saker under dagen. På kvällen skall vi hem till vänner på middag :-)
Ska bli nice, och jag hoppas det inte blir lika mycket tryck i magen som det varit de senaste dagarna... obehagligt.
Antingen är det för att jag varit uppe så mycket, eller så är det för att hon ligger på ett speciellt sätt... vet inte riktigt, men obehagligt som fan är det med värkarna.
Kommer jag veta när det är dags?
Äh... vad oroar jag mig för? Klart jag hinner in till sjukan ;-)

God natt och sov gott!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0