Yeeeeaaaaayyyyhhh!!!

Kanske egentligen inte har så mycket att hurra för just nu....
Oliwer har åkt på kräksjuka och är helt sänkt stackarn... han är först ut, så vi får se hur det drabbar de övriga i familjen.
Svärmor, stackaren, väckte oss inte utan sprang i skytteltrafik med Oliwer när han skulle spy och skita.
Sen skulle hon i väg och jobba nu .....

Det blir ingen bio för dem i morgon, skulle gått med bror och Memsan, som de sett fram emot i över en vecka nu... men kräksjuka sprids som löpeld och det är ingen som vill ha den frivilligt så det får bli en annan gång.
Dessutom är det ett till två dygns inkubationstid vilket innebär att nästa att insjukna bör bli i kväll eller i morgon.
Lika bra att avboka... tänk om Emilia blir kräksjuk på bion... mitt i filmen!
Hugaligen.

Min stora kärlek har gett mig och Milis en present!!!
Jag har alltid velat gå och se Bounce, och nu ska vi äntligen få göra det :-)
25 april, när Pippa är ute så är det en mamma dotter kväll!!!



Det ser jag fram emot som fan!!
Tack love!!!

Nu ska jag kränga på mig mina kläder på min feta kropp, och bege mig till affären för att införskaffa grejor som är bra mot magsjuka :-)
Ni som inte skaffat vitpepparkorn... gör det!!!

Kommentarer
Postat av: nillo

Jaaaagggg vill oxå gå.....;-(

2010-02-19 @ 13:20:52
Postat av: Emsan

Stackars Oliwer, hoppas han kryar på sig o att Ni övriga slipper bli magsjuka.



Vi bokar in en ny bio när jag kommer hem från resan!



kramar

2010-02-19 @ 17:23:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0