Wowsers!!

Fick ett sådant fint medd på FB från en tjej.
Tack Anna, orden värmde massor.

Nu sitter jag här igen... i cribben och funderar på hur jag ska få dagen att gå.
Svärfar är inomhus, med hundarna....
Just det... hundarna.
De var inne hos mig.
Demonstrativt har jag inte släppt in dem i morse utan tänkte att de följer med mig när jag går in....
Men av någon anledning kände inte alla så, utan kom helt sonika ut för att hämta dogsen.
Jag undrar lite stilla, om det kommer vara så i helgen när kidsen sover inne hos oss oxå.... att han kommer in på morgonen och hämtar dem för att han vill ha sällskap....
Tvivlar starkt på det.
Min gissning är även så... att det lär nog stanna en liten valp från Bullen i detta hem... de klarar sig inte utan hund... Allra helst när vi nu flyttar helt från området, ingen hund alls förutom Bullen någon gång ibland.

Utanför ligger SiggeStardust och sover i vagnen.
Sötsnöre.
Man vill bara ta tag i honom och bita i honom så go är han!
Men jag misstänker att om jag biter honom, så får jag börja om med "the bonding shit" som jag kämpat med....
Tro det eller ej, men det verkar faktiskt som om han börjar acceptera mig liiiiite mer för varje gång han träffar mig.
Emilia är ju favoriten, men jag kan faktiskt krama honom och disk lite om väder och vind ibland.
Eller... ja... vi pratar... men jag vet inte riktigt vad det är han pratar om, vilket är helt ok... för vi konverserar iaf.

Natten till i dag kändes det nästan som om hela livmodern var på väg ut.
Jag kände Pippas rörelser ända nere vid blygdbenet, och det är inte så jävla långt från hålet där hon ska ut.
Värkarna i sig var itne så kraftiga, men trycket var enormt.
Sen.... vid 3-4 tiden, så somnade jag och kände inte längre ngt förrän maken väcker mig vid 8 tiden... då sätter det igång igen.
- "vågar jag åka till jobbet, eller ska jag stanna hemma?"
Frågar han mig raringen... men han får åka iaf.
Visst vill jag ha honom hemma....
Att diskutera ömheten i fittan med svärfar känns sådär... känns mer normalt (vad det nu innebär att vara normal) att disk det med maken.

När Pippa är ute, skall jag sakta med säkert sätta igång med träning. Få ordning på min kropp och mitt misshandlade underliv ;-)
Ett nytt liv, i vårt nya hus på landet.
Ska bli såååå jävla nice!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Tack själv!

Vem är SiggeStardust o Bullen!

2010-02-26 @ 13:24:59
Postat av: Cin

Siggestardust är svägerskans son på 1,5 år och Bullen är hennes dräktiga (förhoppningsvis) Bulldog :-)

2010-02-26 @ 13:26:36
URL: http://lovelybitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0