Stenkoll

Jag är verkligen kvinnan med stenkoll... NOT!
Maken sitter just nu och kollar hockey USA-CAN och vid en bild utbrister jag:

- "Kolla ... där är ju han... Rysslands President... eller den förra iaf"
Maken vrider sitt huvud och möter min blick... frågandes.
- "Nej Lof.... Det där är Wayne Gretsky.... En av de största Hockey spelarna någonsin.... (suck)"
...
Oooops tänkte jag och försöker rädda samtalet med hedern i behåll:
- "Ja, men han är ju Ryss iaf..... "

Efter den kommentaren fortsätter inte maken tala till mig och jag ser hur han i tanken sätter på mig hatten med texten dumbom.
Vilken tur att Kanadensarna inte hörde mig... ;-)



Det ser ju vem som helst att Putin har mindre hår....



... för övrigt tycker jag att hela arenan snarare påminner om ett serveringsfat fullt med röda kräftor....

Kommentarer
Postat av: Anna

HAHAHAHAHAHAHA!!!!!! Jag känner igen mig!!!!

2010-03-01 @ 09:54:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0