Sitt rakt!

Att skissa är ngt som jag alltid gillat, men jag har en tendens att krypa in i teckningarna jag gör... vilket inte är så praktiskt när man är gravid.
Det är år och dagar sedan jag skissade en tavla eller så... det ska jag ta upp igen när vi flyttat ut.
Händerna och lederna är ngt som satt stopp för att teckna.... annat än snabba teckningar.

Men hur som helst.
Det är inga seriösa teckningar, men det är skisser på mina tankar ang baksidan vid poolen.
En början iaf.



Bild ett visar hur jag vill ha altanen.
Egentligen vill jag ha den i sten... men efter att ha disk det med "kunniga" så inser jag att sten innebär mer jobb som jag inte orkar ha.... och gör jag det inte, så kommer resultatet bli mycket värre än med trä altan.
Altanen kommer gå upp jämte båda sidorna på huset, med ca 1,5 m

Poolen, soldäck och längst upp skall "spa" tunnan vara.... i en upphöjd grej, samt en bar med ett litet bord för den som vill sitta där och svalka sig med en bira eller annan dricka :-)

Bild två är en skiss där man ser lite mer... men måtten är sådär.
Dessutom är bilden upp och ner... den blev så...
Synes är soldäck, bar, spatunna och även taket över matplatsen.
Små cafe stolar utanför vårt rum, som även det har en utgång.

Runt allt skall det vara staket, för att undvika gäster från natur riket ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0