Så trött....

Sent blogginlägg, men vi kom hem ganska så sent... och så har jag legat i kraftiga värkar i ett par timmar så det är först nu som jag kan skriva in lite.
Värkarna, som jag misstänkte, avtog återigen.... nu är det bara illamåendet och sura uppstötningar kvar... men det kan jag sova bort ;-)
Förvånar mig inte att jag fick värkar idag... efter läkarundersökningen, utv samtal och sedan bilresan.

15 var det dags för utv samtal.
Gick faktiskt bra.... inte alls så trist som det brukar vara.... kändes (kors i taket) faktiskt som om han lyssnade en del :-)

Efter det bar det iväg för att hämta släpet ute i stugan, sedan tillbaka till Uppsala för att lösa ut maskinen, och sedan tillbaka för att lasta av den... i mörkret.
Kallt som fan var det, men nice iaf :-)



Milis provsitter pappas nya leksak :-)
Grym maskin, grym!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0