POOLEN

Många samtal fram och tillbaka blev det, men nu är det mesta klart inför poolofferten.
Denna gång bygger vi inte poolen själv!!!
Super assistans från företaget som säljer poolen!




Läkaren ringde i morse och avbokade mitt besök... eller jag menar, hans sköterska för han var sjuk... så det blev att ringa till närakuten.
Det var ganska enkelt, men att få en tid var desto värre....
Feber? - Noop, inte vad jag vet iaf
Ont i halsen? - Ja, som alla andra har nuförtiden.
Är jag säker på att de vita kluttarna i halsen inte bara är matrester? - Eh... såvida inte jag haft matrester i halsen på samma ställe i över två veckor så.

Jag försökte in i det sista förklara för dem att jag inte mår sååå kasst, men vill inte ha streptokocker vid förlossningen... Samt att vårdcentralen redan låtit mig vänta en vecka, och sedan avbokat... vill inte vänta en vecka till....
Jobbigt, för jag hajjar ju att det finns de som är bra mycket mer akuta fall än jag... men jag måste ju få en chans att komma dit även om jag inte är döende.

Meeeen... jag ska inte klandra dem.
Deras knäppa frågor baseras ju faktiskt på tidigare ställda diagnoser!

Btw
Philippa röjer hjärnet och gör det tufft att sitta upp...
och att ligga ner....
och att ha en blåsa med mer än 1 ml vätska i ...
och att äta....
och att andas.
Men annars är det underbart att vara gravid!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0