Orörlig

Ah... Idag har det varit en väldigt tuff dag.
Trött som fan, somnar typ stående och svullen över heeeela kroppen.
Gissa om jag känner mig fet.

Har inte kunnat gå, inte stå, inte sitta och inte slå (vet inte riktigt hur det sista kom in, men det rimmade iaf)
Enormt tryck, precis som det ska vara, och ja... vad ska jag säga... Jag känner mig som Eddie Murphy i den där filmen där han är stor och sedan kommer på ett piller som gör honom smal.
Vid en scen så går det lite fel, och han blir stor igen på bara några sekunder... ungefär så känner jag mig.
Just när jag tror att det inte kan bli tuffare... så blir det det.

Blev en sväng ut till stugan iaf, var inne i huset och drömde oss bort till hur det kommer se ut när det är klart.
Takgrejen ovanför dörren till stugan hade brakat ihop av trycket från snön, och maken var uppe och skottade på taket.
Hans åsikt var att snön på stugtaket inte var så farligt, gjorde att det taket ej är skottat... så jag hoppas han har rätt :-)

Kan ni föreställa er hur det känns att pressa ut en bebis genom fittan? Jag kan det... och den känslan börjar kännas väldigt verklig.... och på något sätt så känns det som att jag undrar om hon inte ska få komma ut genom halsen iaf....
Eller.... som alien.... huuuuuhhhh!

Hur som helst... fet.. orörlig dag idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0