En Dusch!

Varje dag jag avklarat ett pass i duschen, så tänker jag att... tja, jobbigare än så här kan det väl knappast bli... så är det just det som det blir...
När jag avklarat ett pass... så är jag helt slut, att om jag inte redan duschat skulle det bli svett på svett.
Kanske är nästa steg att helt sonika klä på mig i carporten för att ha en möjlighet till torra veck någon timma efteråt.

Jag har verkligen inte något minne av att varken graviditeten med Emilia eller Oliwer, att magen gjorde det så omöjligt att röra sig....
Och då var jag ändå vääääldigt mycket fetare under graviditeten med Emilia.

Aja... bara att passa på och njuta, för det är sista gången jag är gravid!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0