5 års dag :-)

Maken är den som skall ha största delen av dagen just nu, det är hans dag!
Men en liten liten del av kvällen firade vi iaf vår bröllopsdag :-)
Det blev på restaurang inne i stan.... tillsammans med kidsen.

God mat och underbart trevligt att få tillbringa den med familjen :-) Första gången vi firar vår bröllopsdag överhuvudtaget faktiskt... och det tar fem år ... haha... shit, vi har inte direkt stenkoll på årsdagar... Meeen wtf, vi kör när vi kommer på det ;-)
Tänk att fem år gått så fort!

Vissa vuxna människor, som beter sig som idioter, råkar man dock alltid ut för.
På restaurangen, två tjejer som sitter och garvar högljött hela tiden... meeen, men det är fredag... smällar man får ta.
Dock så när min son går förbi dem för att hämta efter rätt... så stannar de upp i sitt samtal... stirrar, pekar och bryter ut i asgarv. När han går tillbaka, så börjar de peka långt i förväg... hela tiden när han går förbi så garvar de högt så folk runt om vänder sig för att se vad det är de tycker är så roligt.
SOM TUR ÄR så upptäcker inte min son detta... men jag gör det!
Gjorde mig arg som fan, och de som känner oss... vet varför!

Men, förutom det.... så var kvällen helt underbar.
T o m Philippa höll sig lugn och jag kunde sitta i stolarna utan problem och njuta av maten.
Love u man!!!!


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Trevligt som f-n du skulle gått fram och gett dom en höger dom där fjortisarna som tror att man är vuxen bara för att man fyllt 18 typ.

2010-02-13 @ 08:09:58
Postat av: Anna

Blir ledsen när jag läser det där om de som skrattar och din son, för jag tror jag vet vad du menar...

Det gör ont i hjärtat!

Du har otroligt söta o fina barn!

Kramar Anna

2010-02-13 @ 12:52:16
Postat av: Cin

Anna: Du är nog helt inne på rätt spår... storleken.

2010-02-14 @ 01:33:05
URL: http://lovelybitch.blogg.se/
Postat av: Emsan

Vilka idiotiska tjejer, vad arg man blir=(



kram

2010-02-17 @ 23:27:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0