30

I morgon har vi kommit till gränsen "30 dagar kvar till BF"
Helt jävla underbart.
Längtar tills jag får hålla detta lilla knyte i famnen... och jag misstänker att jag heller inte är den enda... den slutsatsen har jag dragit pga makens fastklistrande pussande på min mage ;-).. (längre ner, längre ner tänker jag alltid, but nooooo).
I morgon är det även babykväll på barnens hus!
Jag har sparat mig på lite babygrejor (babysitter, pump m.m)som jag ska ha ifall att det är bättre priser än normalt på dessa.
Tyvärr har vi ju redan vagn och bilbarnstol.... köpt på barnens hus :-(
Meeeen... kul iaf tycker jag.

Jag tänker inte avslöja vad jag gör... men jag säger bara "Ben&Jerry".....

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Jag vill ha. Dom är ju jättegoda.

2010-02-25 @ 06:57:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0