Torsdag = Snart fredag

Denna härliga vinterdag började jag med en kopp kaffe. Precis som vanligt.
Sen hade jag som mål att köra ett pass på Active innan det var dags att bege sig ut.
Kl var endast 8.30 när jag började, och passen är bara ca 25 min långa.
... Men sen ringde kära S och fick mig att notera klockslaget 10.09!!!!!!!
Hur i helskotta kan min 25 min träning ta över en och en halv timme???

Jo, det laggade.
Loggade ur.
Phipi ville ha uppmärksamhet.
Och en massa andra saker som jag inte kunde styra över.
Bara att ignorera och fortsätta igen i morgon.... För om jag låtsas att jag är medveten om 1,5 tim.... så kommer min tidsplanering fucka ur helt. Det sista jag behöver är ännu en ursäkt till att inte kunna träna ;-)

Drog iaf iväg till T (Vilket härligt gigantiskt hus!!) där jag intog hela 3 pepparkakor och en saffransbulle tillsammans med kaffe och trevligt snack!
Yum... yum ... yum!
Lilla Julius pussade Phipi så mycket så hon var alldeles blöt i håret, charmtrollet!

Tiden gick så fort att jag och kidsen kom hem nästan samtidigt, och så bar det iväg till den efterlängtade storhandlingen!
Så jäkla skönt att den är över! Men om ca två veckor är det dags igen.

Nu ska jag bläddra i boken och förbereda mig inför Pepparkakshusbak i morgon - Tack Petra för att du räddade mitt hus genom att låna ut boken jag förlagt ;-)

Kommentarer
Postat av: Tina

Jag tror att Julius är kär i er båda för det var ju inte bara Phipi som fick pussar :). Det var kul att du kom, du verkar vara en sån härlig person :)

2010-12-10 @ 08:21:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0