Ska jag, Ska jag inte?

Tanken var att jag nu vid 11 skulle till kyrkan på Luciafirande. De flesta andra mammorna skall dit, och det hade varit väldigt trevligt.
Mycket trevligt faktiskt.
Men nu står jag lite i valet och kvalet.



Huset blev nämligen inte klart igår, och bitarna ligger huller om buller på köksbänken. Maken sover fortfarande, så att sätta ihop dem med Phipi i närheten lär ta lika lång tid som det tog med mallarna. Sen skall det göras en hundkoja, och så skall allt dekoreras.
INNAN dagen är slut.

Men jag tror att jag har bestämt mig faktiskt.
Det blir ingen kyrka för mig idag. Jag måste prioritera att göra saker med familjen, och det innebär i allra högsta grad att färdigställa det jag påbörjat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0