Sen får det vara bra!

Det här blir absolut den sista uppdateringen för i år.
Svär på det jag.

Eftersom jag fått sovmorgon hela veckan, samt att maken körde sitt pangpang lir fortf vid 03.00 när jag var uppe och gjorde välling till Phipi, så var det jag som vackert klev upp när Phipi vaknade i morse.
Det var faktiskt inte så hutlöst tidigt, kl hade iaf hunnit bli 07.30 ca och det kan ju tyckas vara helt ok.

Så nu sitter jag här. Hoppas på att jag kommer få tid och assistans så jag kan duka ordentligt. Men har samtidigt en enorm längtan till att sova.
Idag blir det till att sova middag faktiskt... annars kommer jag inte orka alls.

NYÅRSAFTON!
Tammefan, det blev det i år igen.
2010 Blev ett år av förändringar. Enorma förändringar. Positiva förändringar.
Härliga upplevelser och nya utmaningar.
... samt en to do lista som räcker 50 år framöver ;-)

Inga uppdateringar kommer ske i helgen... tror jag... misstänker skarpt då vi kommer ha fullt hus och massor att göra under heeeela helgen :-)
Här skall det spelas TP... Kinect, spolas isbana, lekas i snön (akta sig för gola snon sej). Vi skall äta god mat och dricka goda drycker!!
Under dagen kommer våra gäster. Hela familjen S som vi skall fira nyår tillsammans med.
Systerdotter N är redan här, och likaså Bebisdoggen.
I morgon kommer syster med make, och kanske t o m tonåringen... who knows ;-) Och på söndag kommer Bror, J och kära M med familj!
så... mina kära läsare.
Medans jag roar mig på mitt håll, så får ni helt enkelt hålla er till godo med dessa ord och vänta tills nästa år då jag kommer uppdatera bloggen igen.

Over and out... AND A HAPPY NEW YEAR!!

Kommentarer
Postat av: Malin

Desamma till dig och din familj!! Kram!

2010-12-31 @ 10:49:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0