Nej nej nej

JAG ÄR INTE GRAVID!

Inte för att jag gjort ngt gravtest, men Phipi var 5e graviditeten och jag känner ändå att jag har hyfsad koll på vad som sker med min kropp under graviditet.... och detta illamående har inte med det att göra.

I går kväll började det släppa, och det enda sviterna jag hade kvar blev f r u k t a n s v ä r d huvudvärk och grymt ont i nacken efter att ha legat i nästan två dagar med ihopknögglad kudde ;-)
När man heller varken äter eller dricker så är huvudvärken ett faktum då hjärnan torkar ut som en tvättsvamp i sahara, mitt på ljusa dagen.

Nu mår jag iaf ok och har skickat iväg maken på sin konferens med övernattning... kommer hem till kidsen som i sin tur visar tecken på "deras tur".
Eftersom barn är barn, och mina har en historia med att gärna må dåligt när de är för trötta, så är jag inte helt hundra på att de är sjuka, men håller dem hemma iaf... jag kan ju ha fel.
Även Phipi har knorrat och varit vaken i natt, så hon sover som en stock.
Jag själv, som sovit i två dagar..... känner mig ganska så utvilad.
... och inte längre illamående :-)

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Vad Bra gumman. Då kan vi slappna av lite till nästa gång. Kram.

2010-12-01 @ 15:46:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0