Min vanliga tur.

Efter den milda krashen, magsjuka i TVÅ OMGÅNGAR - som varat i nästan två veckor, så är min sociala förmåga totalt svältfödd!
Inte ett enda ÖF besök så långt tillbaka som jag kan minnas( vilket iofs inte är så långt).
Så idag tänkte jag:
Ha, nu skall jag gå... hoppas inte alla andra är sjuka nu, och att jag itne ramlar eller så på vägen!

Men det sket sig ju iaf, för min vanliga tur visade sig skina igenom ganska så fort när S informerar mig om att ÖF numera har julstängt och inte öppnar igen förrän i Januari!
JANUARI!!!???
Räddad blir jag dock av att de skulle träffas iaf i morgon, samt att E skulle bjussa på glögg (till några andra, men jag våldgästar där iaf. Vid social svält försvinner oron om att vara i vägen).

NU sover Phipi, och skall få göra så tills jag gjort mig iordning... sen bär det av :-)
När jag kommer hem sen, skall jag söka mallar till Pepparkakshus som vi skall göra senast i helgen (En jäkla massa träningar hela tiden - boxning i dag, Innebandy sen).
Även pepparkaksmuffins med saffransglasyr, samt saffransbullar skall bakas nu när vi kan garantera att inte baka in någon bacill...

Nej, off mi go!

Kommentarer
Postat av: lovisa

allt bra?:D

2010-12-08 @ 14:49:17
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0