Det är väl själva FAN..

Så typiskt.
Lyckligtvis skedde inga fler olyckor med Oliwer, och förutom lite magknip så har det heller inte hänt ngt mer... för honom.
Emilia däremot flög upp för en liten stund sedan och sökte frisk luft. För att få detta, öppnar hon dörren på vid gavel och kliver ut i snön i bara trosor (wtf...).
När jag ber henne komma in, så svarar hon bara:
- "Men maaaamma, jag kommer spy när som helst"
- "Ok" svarar jag "Men du kanske kunde komma in och kräkas på toaletten då istället för att lägga pizzan precis utanför vår ytterdörr (just a thought)."

Men det kom ingen salva. Den vände i halsen på henne, och när allt möblerats om i magen kändes det bättre.
Hink och handuk vid sängen, så gick hon och lade sig igen.
So far so good....
Men, det är ju ändå ett faktum att Jag, Oliwer och nu även Emilia har drabbats av bakterien hittills.
Maken och Phipi verkar ha klarat sig.
Men... det är ju inte över ännu.

Normalt brukar det ta ca 1 dygn för det att komma, 1 för att den skall verka och 1 för att den ska försvinna... men den här bacillen vill inte riktigt följa dessa regler utan verkar kila in och stanna lite där den vill....
Så i morgon blir kidsen hemma igen, och vi får helt enkelt avvakta tills vi är 100% säkra att det inte kommer tillbaka.

Vitpepparkorn till folket!!

Kommentarer
Postat av: Pernilla Persson

Kolla vattnet med....

2010-12-06 @ 11:22:07
Postat av: Cin

Yes.... good idea!

2010-12-06 @ 11:24:45
URL: http://lovelybitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0