Tomten kommer

Egentligen skall jag inte sitta här och skriva alls.
Maken är hemma endast ett par timmar och det gäller att passa på när han har Phipi.
Ett försök jag gör idag, är att inte amma alls under dagen.
Natten går inte, då hon ställer till med sådan jävla liv att alla vaknar då. Taskigt när det är skola och jobb.
Mest bara för att se hur hon reagerar om vi skulle lämna bort henne över dagen.
Funkar bra när det är maken som tar henne, men när jag har henne försöker hon riva i mina kläder för att komma åt brösten.

Skit samma. Kul att testa iaf och se hur det går.

När kaffet är urdrucket så bär det av ut.
Jag skall spana hur jag ska plantera mina kära buskar som jag fick igår.
Jag vet ju vart bärdelen skall vara så det blir att jag börjar med den.
Sedan har jag ju veden oxå, skulle mer än gärna betala någon äldre tonåring som vill tjäna lite pengar... Mina egna kids är för små att hantera klyven utan uppsikt.
Men men... det är ett slit göra, men det måste göras.

Åh.. åh... hon somnade pladask i makens famn....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0