Mysa?

-"Kanske mysa lite med din man?" säger min make som svar på mitt kämpande mot tröttheten.
Blicken jag får väcker ett minne av en minneskänsla, samtidigt som jag blinkar mig igenom John Blunds grus attack i ögonen.
Jag ser framför mig hur jag kryper in i min älskades famn, njuter av värmen och tryggheten... Och somnar tryggt utan ljudet av barnskrik som annars håller mig vaken.
Sen går det upp för mig...
- "Mysa?.... Menar du knulla då eller?"
Jag tittar på min make... tittar på tv'n, som visar bilder av det spel han spelar, och försöker desperat finna den bit som kallas för förspel ... Mellan amningen, plockandet och eviga tröttheten.
Tror jag missade den....
Kryper sedan till kojs med dåligt samvete och funderar kort på att aldrig underskatta en krams magiska krafter...

Sen vaknar Phipi till och kräver mammas uppmärksamhet.... Och borta är all form av upbyggande "sug" efter sex.


Kommentarer
Postat av: bror

trodde aldrig att jag skulle ens tänka tanken på att kommentera, men som sagt glöm inte bort den nödige:)

2010-08-25 @ 22:42:54
Postat av: Cin

Suck.

Bror... med tre barn kommer det fortfarande som en chock för dig att jag faktiskt, även om det sker allt för sällan om man frågar maken, då och då även ser till att få mig lite njutning på det sexuella planet ;-)

2010-08-25 @ 23:00:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0