Grymt nice!

Jag har egentligen inget att skriva om, men jag känner iaf att jag vill skriva lite... I vanlig ordning brukar det ju bubbla på ganska så bra även om jag från börjag inte har ngt att skriva om... inget planerat iaf.

Vi fick besök från våra tidigare grannar på Båtsmansvägen ikväll. Det var verkligen jättetrevligt och jag hoppas det blir snart igen, och att de stannar över natten då :-)
Ironiskt faktiskt att vi bott grannar i så många år, men inte träffats över en middag förrän vi flyttat. Om inte det är ett bevis på hur stressad man varit till vardags så vet jag inte vad som bevisar det mer.
Grymt trevligt var det iaf och lasagnen som jag gjort vart faktiskt helt ok trots att jag gjorde den på laktosfri mjölk.

Till köttfärsen blandade jag i taco kryddor för en annorlunda smak (för att vara lasagne).
Såsen gjorde jag av bechemelsås spicad med en matgrädde samt en creme fraiche chili och paprika.
Grymt bra blandning.

A-K tipsade mig även om en sida som jag nu sitter och försöker skaffa medlemskap på.
STYLEROOM

Nu är visserligen inte klockan så himla mycket... men maken har somnat, och jag håller på att somna... snark!

Godnatt :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0