Frukost

Njuter av en kopp kaffe som darling Milis gjort iordning åt mig.
Någon övrig frukost blir det inte då maken gjorde iordning det sista brödet igår till halva vitlöksbröd. Med halva menar jag att det hade varit väldigt gott med vitlök, men det blev bara bröd....
Hur som helst, eftersom youghurten är slut, bananerna likaså och även brödet... så blir det avresa till väsby tidigare än jag bestämde mig för igår.
Frukosten har nämligen bestått av ... bullar.
Men... man tager vad man haver tills handling sker.
Hade dock inte den blekaste aning om att allt var slut.

Idag skall även matlistan köra igång, så långt bak i min tidsplanering så hade jag tänkt att vi skulle åka och handla mat innan vardagen börjar.... typ i helgen....
Men så blev det icke.
Får åka ... i morgon då.
Blir till att ta med datorn till Väsby så jag kan sitta och skriva inköpslistan till matlistan 2 veckor framöver :-)
Nu blir det svångremmen som dras åt och nyttigheterna fram :-)



Nu ska vi se om det stämmer att man kan "äta sig pigg" :-)
(klart det gör, men om JAG kan göra det)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0