Vikingar!

Färd i vikingarnas leder....... Det är vad ungarna har åkt iväg på med mormor och morfar idag. De kommer få prova på att laga mat på vikingars vid, åka en riktig vikingabåt och en massa andra roliga saker. Maken och jag däremot skall söka shopping möjligheter gällande ute möbler. De två paviljongerna samt hammocken som jag vill ha, kostar tillsammans ca 36000:- ... Och det svider i mitt psyke, för då är inte ens mat bordet inräknat....:-( Det bokade kamraten till Ozzie är avbokad. Tyvärr. Det är synd, för hon behöver verkligen en kamrat. Hon är så grymt sällskaps sjuk och älskar att stå framför sin spegelbild och kuttra. Så länge dörrarna är stängda så får hon vara ute med oss, men fåglar är ändå flockdjur och behöver sällskap i sin egen ras.... Men... Jag får vänta. Har två andra uppfödare med lång erfarenhet som jag kan vända mig till. Länkar in dem när jag kommer åt en dator.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0