Aooouuuch!

Dessa extremt givande rubriker kommer jag faktiskt på alldeles själv.
Bättre skulle det även vara om ni kunde få ljudeffekter till dem.

Dagen i ära har jag tillägnat det stön jag känner för att ge, när jag tänker på magknip.
Sådant där magknip som kommer av gaser i magen, som vandrat vilse i tarmarnas virrvarr med år av slamprodukter - som jag förresten skulle leta efter sådant där kinesiskt slamrensar te för att bli av med.

Knipet smyger sig på med en svag känsla av ont för att sedan utvecklas till en sådan oerhörd smärta, att det faktiskt t o m svartnar för ögonen... tills det sipprar ut en liten liten fis.
Hur luft kan göra så fruktansvärt ont har jag inte en blekaste aning om faktiskt... men jag misstänker starkt att det har med broccolisoppan att göra.
Mycket grönsaker, som egentligen skall vara bra för kroppen, kan också ge gaser. Och det beror på slamprodukterna som sitter längs tarmväggarna och ... tar plats.
Blir man av med dem, så vips så har man en tarmkanal som gör precis som den ska, när den ska.
Som att jämföra med ett gammalt igengrott avloppsrör.


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Låter som ibs. Käkade själv samma soppa och fick ont i magen och illamående. Trevligt

2010-08-21 @ 08:00:06
Postat av: Cecilia

Låter som ibs. Käkade själv samma soppa och fick ont i magen och illamående. Trevligt

2010-08-21 @ 08:00:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0