Vikt - Bikini

Bikini till sommaren?
Njae... jag tror jag hoppar det.
Allra helst de där "one size" bikinisarna som finns...
Annars skulle ju den här vara i min smak:


Problemet är bara att det är alldeles för lite tyg på dem... Om jag tog på mig denna, så skulle jag verkligen inte hitta den igen sedan.
Remmarna skulle absolut försvinna in i ett ingenmansland, och döskallarna skulle inte synas alls.
Mao... jag är fortfarande stor.
Tar mig en bit Äppelkaka och funderar på saken.



De här är ju oxå grymt snygga... men återigen... vad spelar det för roll om de ändå inte syns...
och det enda som syns är dessa former som håller in, och resterande väller utanför.
Bröst delen lär dessutom endast täcka bröstvårtorna.
Äppelkakan var god, men jag önskar att jag inte tagit den.
Tar min ångest börjar istället fundera åt ett annat håll:
Den här kanske finns i vuxenstorlek!


... frågan är om jag över huvud taget kommer ta på mig shorts i sommar ens...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0