Manligt?

När maken kom hem i dag tog jag min chans och lämnade över Philippa till honom, och drog själv till skogs med dogsen. Efter det fick de torka på altan en stund medans jag gick in i tvättstugan och vek tvätten.
När jag kom in... så funderade jag lite på hur min make mår.
Jag tror att all stress har tagit ut sin rätt på honom...
På högsta volym, medans han dammsuger, så spelas "Girls just wanna have fun" med C.L

Hello!
Manligt?
Nä... riktigt så illa var det faktiskt inte.
Av någon anledning har Philippa fattat sovtycke för den låten och sover väldigt nice när den spelas.
Men det måste vara orginalet.
Även dammsugaren fungerar med lugnande effekt.. som jag nämnt tidigare...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0